Regnig dag

Det har varit en regnig dag idag, men nu ikväll verkar solen ha hittat fram. Kul. Var ute och gick en bra promenad i regnet imorse, sen har jag mest varit lat. Rensat lite i gammhuset och längtat till torsdag. Far nog ner till Slussfors då. Blir skönt att träffa Daniel. Samtidigt är det så bra att vara ifrån varann, för man känner verkligen hur mycket man behöver varandra.

Ska lägga mig alldeles strax. Blir att ringa och prata av sig en stund först. Ibland kan jag fortfarande inte fatta att jag är gift med honom. Att jag är gift överhuvudtaget. Det har känts så avlägset så länge och sen hände det bara - pang! Nu har det snart gått ett helt år och jag är lika förvånad över att han såg mig och pratade med mig där för snart fem år sedan. Det måste ha varit meningen. Jag är så tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback