Tentaplugg

Imorgon kl. 8.00-12.00 skriver jag min första tenta. Det är allmän kemi, vilket skulle kunna översättas med hela gymnasiekemin på två veckor. Ungefär. Det känns lite sisådär och jag har väl inte pluggat allra värst mycket under veckorna som gått. Det blir att ta igen och gå igenom det mesta idag. Det känns ändå som att mycket sitter sen gymnasiet, men det är mycket man vet att man har kunnat men inte har en aning om vart det tagit vägen. Just nu läser jag dock igenom några kapitel ur Daniels KeB-bok, så nåt ska väl fastna tycker jag. Ska även gå igenom föreläsningsanteckningar och alla blad vi fått utdelade.

Det är spännande tider. Mycket nytt. Bäst att ge sig på boken igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback