Ge mig nånting nytt

Ibland vill jag bara lägga ner och börja om på nytt, ha hela världen öppen framför mig. Vilja, kunna och våga göra precis exakt vad jag drömmer om. Men vad? Vad är det då jag skulle vilja göra och ha som jag inte redan har? Jag skulle aldrig vilja börja om helt på nytt, aldrig utan Daniel. Jag vill så gärna bara kunna ge mig i kast med att uppnå något som jag skulle vilja uppnå i mitt liv. Resa, lära mig om världen, lära mig om mig själv, lära mig om Gud. Jag har all denna längtan på nåt sätt, men jag kan inte sätta fingret på det. Vi brukar åka till några kyrkor på söndagar, och jag måste säga att det känns bra, det känns intressant och härligt att vara bland människor som vet. Eller ja, åtminstone tror. Jag vill uppleva så mycket och jag hoppas att jag har den kraften och det modet att förverkliga något av det jag vill. Det blev lite flummigt, jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Nu ska jag i alla fall ut och gå och försöka rensa i skallen med lite frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad skönt att höra :) Jag brukar självklart läsa hos dig med! Fina tapeter ni satt upp förresten.

Hoppas skallen blev lite rensad, det är ibland så svårt att sätta ord på det man vill och menar.. ..

Postat av: Erika

Ja det gör ju det, som tur är :)

2008-04-23 @ 10:35:04
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback