Vilsen katt

Har just kommit in efter att ha gått en promenad till Ålidhem med en katt som verkade vilsen. Som tur var hade den ett halsband med adressen på, så det gick ju bra att hjälpa den hem. Vi såg den igår och så var den kvar här imorse så då var det lika bra att hjälpa den hem.

Vid 10 hade jag tänkt vara på Medicinska och läsa lite. Det är bra att komma sig iväg nån annanstans när man ska plugga. Jag har så otroligt svårt att sitta hemma och läsa. Det är så tråkigt. På biblioteket finns i alla fall böcker man kan slå upp och kolla i utöver de som jag har hemma. Så det är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja verkligen men idag känns det lite bättre faktiskt, ska se om jag inte kan göra bort lite skola idag!

Grattis till tentan förresten, måste vara gudomligt skönt! Joo jag har fått några dagar redan men får nog veta resten idag eller imorgon hoppas jag. Du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback