Vilket väder!

Har just hoppat ur duschen efter en härlig joggingtur. Var ute och joggade i hela 30 minuter. Det har nog aldrig hänt förut att jag har klarat av att kontinuerligt jogga så länge (utan diverse håll, mjölksyra i benen och andfåddhet). Det låter ju inte speciellt mycket, men för mig känns det hur bra som helst! Det var superhärligt ute också, solen lyser och värmer, samtidigt som det fläktar skönt. Fortsätt med det här vädret, tack!

Annars så har jag suttit på MB mellan 9.30-15.00 idag och försökt plugga. Går sisådär, mycket att lära sig. Men det kommer nog faktiskt snart. Vi har inte så många nya områden att gå igenom, och tentaveckan har nästan tre helt tomma dagar för inläsning. Det bör gå bra. Det ska gå bra.

Jag har blivit ensam hemma i helgen, som sagt. Men bara till lördag kväll. Ikväll hade jag tänkt se lite på Eurovision-semifinalen. Tills dess ska jag faktiskt plugga. Vilket betyder nu!

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag tycker 30 min är superbra för att nyss ha börjat träna! (som jag fattar det? :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback