Shoppingtur med familjen

Familjen är nere i stugan i helgen och idag har vi varit på shoppingtur på Ersboda. Vi var först till Jysk och Rusta, sen blev det H&M, Stadium och KappAhl. Hittade en fin topp på H&M (bland annat, men det var bara den jag köpte). Fick prova en skjortklänning som jag har suktat efter länge och den var så fin! Hade gärna velat köpa den, men det blev inte. Känns som att man borde vara lite ekonomisk, men samtidigt känns det inte som att jag har kläder. Vilket ju var en total motsägelse, men jag använder inte så mycket av de kläder jag har. Måste nog ta en utrensning igen. Lite till ska nog kunna plockas bort.

Har lagt upp några auktioner på Tradera, för den intresserade
här.

Hoppas alla har en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback