Lite upp och ner

Det har varit lite upp och ner med det mesta de sista dagarna. Mest humöret och pluggandet. Konstigt nog inte vädret. Det har varit toppenfint sen i helgen faktiskt. Hursomhelst, man måste nog få bryta ihop lite innan man kan ta sig samman och se klart på situationen. Det gjorde i alla fall jag och nu är jag på gång igen!

Föreläsning två timmar på förmiddagen idag, urin och genitalia. Vi får verkligen lära oss allt. Sen idag har jag mikroskopering i två timmar. Blir nog bra. Nu måste jag försöka plugga lite innan jag ska tillbaks till skolan.

Det är förresten hur bra som helst att ha cykel! Jag är framme en kvart tidigare än om jag skulle ha gått nuförtiden. Väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback