Joggingtur

Hör och häpna! Jag har varit ute på joggingtur ikväll! Igen, dessutom, för igår var vi ute en sväng både jag och Daniel. Men ikväll så blev det en långtur. Daniel och en kompis skulle upp på Marieberg och spela snooker (typ biljard) och jag fick för mig att jag skulle jogga/gå dit och sen åka hem med dem. Det hela slutade med att jag faktiskt joggade mestadels och tog mig dit på 40 minuter. Vet inte hur långt det är riktigt, men det kändes himla bra! Jag fick inte ens håll eller mjölksyra i benen! Otroligt, otroligt, det är allt jag kan säga. Måste vara att jag har grundat bra med alla mina promenader till skolan. Nu ska man väl ändå komma igång med nån slags träning. Skulle ha varit skönt att hinna simma nån gång också. Får se när nu det blir.

Känner mig så nöjd. =) Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja tiden går verkligen fort! Tyckte det var nyss jag var på erat brölopp :)

Gud så duktig du var! Jag kom nyss in efter en timmes morgonpromenad. Snart kanske jag också kan jobba lite :)

Postat av: Erika

Tack snälla :) Joo det är rikigt skönt, det är ju så ljust så tidigt. Slipper man vara mörkrädd :P

2008-05-12 @ 15:36:12
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Erika

Hihi, och ett litet tag till måste ni får vara det ;)

2008-05-13 @ 12:33:28
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback