Hosta

Jag har fått sån hosta efter att förkylningen släppte. Hostar hur mycket som helst på kvällarna och nu känner jag att jag nästan har träningsvärk i magen om jag hostar lite. Jobbigt.

Har suttit på Medicinska biblioteket 11-16 idag och pluggat. Satt först själv och läste, men sen såg jag två killar i klassen så jag förflyttade mig till deras bord. Alltid skönt att plugga med nån så man blir lite pressad att verkligen göra nåt. Sen kom Daniel och vi pratade litegrann där och så gick vi hem. Skönt. Imorse var vi uppe 04.45 för att hinna fixa tårta till Maria. Phew. Vi gick dit och grattade vid 05.15 och åt tårta. Haha. Lite kul var det allt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jätteknäppt! Man tycker ju att den tandläkare jag var hos idag kunde åtminstonde lagat hålet. Men men. Ja du blir säkert bäst!:) Och sen får du gärna va gratis också.. haha.. nämen. :)

2008-05-08 @ 22:33:35
Postat av: Erika

Jo, hon ringer nog snart! Hoppas ni får en skön helg :) Kram

Postat av: Emma

Ja, jag tycker att hon är väldigt lik på Milles sida, främst på hennes farfar. Det är många som säger det :)

Vad härligt att du klarade tentan! Var det din första?

Trevlig helg!

2008-05-09 @ 18:28:19
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback