Fredag kväll

Skoldagen har varit bra. Gick från 8.15 till 15.15 ungefär. Bra dag faktiskt. Första föreläsningen var om cirkulationen och vi gick igenom hjärtat och en massa artärer och vener och grejer. Faktiskt rätt begripligt. Nu gäller det bara att hålla allt i huvudet!

När jag kom hem så mikrade jag lite mat från frysen (lika bra att äta upp rester när jag ändå är ensam hemma) och sen såg jag på tv och surfade lite. Ungefär två-tre timmar senare gick jag ut i det otroligt fina vädret vi har i Umeå och joggade min lilla runda på 30 min. Väldigt skönt. Efter det hann jag prata med Daniel och mamma och sen cyklade jag till Ålidhem och köpte sorbet. Mycket gott. Hade tänkt slöa och se på Så ska det låta, men det gick visst inte ikväll. Vet inte om det är slut för säsongen eller nåt. Har i alla fall missat det totalt. Sen så har jag liiite ont i magen efter några chokladbitar, men det var det värt.

Imorrn kommer Daniel hem igen! Fast det har faktiskt varit rätt skönt att vara ensam hemma och få göra lite som man vill. Jag har inte varit ensam på rätt länge faktiskt. Men det är ju bra mycket skönare att ha någon här. Det är bara det att när man vet att man alltid har någon hos sig, så funkar det att vara ensam ibland och få längta lite. Det är bra.

Nu ska jag se om jag ska hitta på nåt mer ikväll, annars är det väl bara att lägga sig. Men det är ju så ljust ute så man vill helst vara uppe hur länge som helst! Särskilt nu när det är helg och allt. I sommar ska jag vara uppe länge på kvällarna. Hade tänkt försöka vara uppe en hel natt, men man brukar ju bli så fruktansvärt trött när man ska försöka sig på nåt sånt.
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo jag håller med, det är jätteskönt att få va ensam då och då! Och så blir det roligare och man har mer att prata om när man sedan ses igen :)

Postat av: Erika

Tack så mycket!



Måste säga att du är jätte duktig som är ute och joggar :)

2008-05-25 @ 21:05:48
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback