Lite skryt

Måste bara skryta lite med att jag gjorde potatisbullar till middag idag. Vi har massa potatisar som håller på att bli gamla och så kom jag på att potatisbullar skulle vara riktigt gott. Lite kruxigt (för en som inte lagar fullt så avancerat mat dagligen) var det. Men sagt och gjort, och nu är jag mätt och belåten. Det blev till och med gott, bör väl tilläggas.

Tog lite bilder när jag var ute och gick förut idag. Det var jättefint och härligt väder. Önskar bara att man hade haft skidor här nere. Men det får bli att vara ute i vårvädret när det blir påsklov istället. Så skönt det ska bli!

   

Sjön på bilderna är Nydalasjön, vi bor ju nästan alldeles intill den. Verkligen bra läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback