Hemma nu

Kom hem igårkväll och det är riktigt skönt. Idag har jag hunnit städa lite i badrummet och röjt upp databordet här. Det blir mycket bra! Har börjat ta tag i mitt rum också. Har packat en bananlåda med böcker och CD-skivor och annat som ska ner till Umeå. Nu när vi har fått våra bokhyllor så ska det minsann finnas böcker att ställa in i dem också. Fast vi var på IKEA så nyss så ko mmer jag på fler grejer som vi skulle ha köpt. Inte minst hit upp också.

Jag och mamma var ute och gick en promenad ikväll. Riktigt skönt. Ska försöka ta mig ut och springa imorrn tror jag. Annars blir det att fortsätta städa imorrn. Gå igenom och slänga bort och spara.

Hoppas alla har en bra sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback