Blomster



Fotade lite när jag och mamma var på kyrkogården i Umeå sist. Jag måste ta mig i kragen och fota mer. Skulle vilja lära mig mer om webdesign och Photoshop också, men det får vänta. En sak i taget.

Har hittat en massa roliga bloggar om stickning. Blir så inspirerad! Sjalar och sockar och tröjor och allt möjligt fint. Skrev nån gång för typ ett halvår sen att jag höll på att sticka en klänning. Jag har nästan gjort klart den, men den är för stor så jag funderar på att beställa lite nytt garn och sticka i en mindre storlek. Jag skulle behöva göra klart en del handarbete som jag påbörjat för längesen. Kan bli spännande.


Bild från alltomhandarbete.se

Kommentarer
Postat av: A-E

Handarbete är en drog...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback