Åker hem!

Snart åker vi hem över sommaren! Ska bli riktigt kul att få vara hemma. Nu känns det att jag faktiskt har flyttat hemifrån, har inte varit där på över en månad tror jag. Skumt. När jag bodde i Storuman var jag i alla fall hemma varje helg. Det kändes inte som att jag hade flyttat överhuvudtaget. Men nu är det på riktigt och jag kommer aldrig att bo hemma som vanligt igen. Förutom nu på somrarna litegrann då. Det lär nog bli lika mycket Slussfors i sommar också om jag får gissa. Sen efter utbildningen och allt, ja, då vet man aldrig vart det bär iväg.

Lite knepigt känns det allt att lämna lägenheten också. Vi har ju så mycket grejer här nu. Jag tror jag har packat ner ungefär halva garderoben nu. Haha.

Sen ska det bli jättekul att få se huset i Slussfors, jag har inte varit där nånting sen de flyttade in. Nu är det ju dessutom målat och allt. Alla tre barnen har varsitt rum på övervåningen och jag och Daniel fick då en lyxsäng som är större och säkert skönare än den vi har här. Man klagar då inte! Länk till deras bilddagbok finns här nere till höger.

Bäst att fortsätta fixa iordning här nu. Snart bär det av!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo, det va kul att se sin barndomsidol :) Hade aldrig varit på konsert förut heller... Va kul att ni ska vara hemmma i sommar förresten!

Postat av: Erika

Ja, jag förstår inte varför tiden ska gå så snabbt :) Men man måste väl acceptera att dom inte är 8 år längre! Haha..

2008-06-14 @ 16:23:12
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Men en till från Storumantrakten haha. :D Jag kommer ju själv därifrån ;) Tack så mycket. :) Blev riktigt nöjd med vigselringen och är glad att jag valde att göra en egen! :) Ha det gott. :)

2008-06-16 @ 20:11:13
URL: http://www.catti.se
Postat av: A-E

Ha en skön sommar.

2008-06-16 @ 22:21:44
URL: http://kattmamma.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Dina ord värmer verkligen så mycket. Tack! Du vet ju vad allting handlar om också, det är skönt att ha någon som peppar en lite.

2008-06-17 @ 15:08:05
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback