Inlägg på begäran

Annika kräver ett nytt inlägg så det är väl bäst att jag skriver. =)

Har rensat lite i gammhuset idag och varit i Hemavan och handlat. Sen så har jag stickat lite smått. Har gjort klart en rolig mönsterstickad sock som jag måste göra makan till snart. Håller på med lite hemlighetsstickning också (ids inte skriva vad eftersom jag inte vet om det kan läcka ut...) och så har jag sån lust att sticka nån sjal och köpa massa garn. Känns som att jag har kommit över att köpa nya kläder (mja, i alla fall till en viss del) nu när jag har kommit på hur kul det är att sticka.

Annars så har jag inte så mycket mer kul att skriva. Var till optikern igår och kollade så att allt såg bra ut med mina linser, vilket det gjorde. Åkte sen hem med mamma och har börjat sakna Daniel lite. Men han kommer kanske imorrnkväll eller torsdag eller så om allt går som det ska.

Just det, gamla klarinettläraren kom förbi med nya noter idag som jag troligtvis ska vara med och spela vid Ruttjebäcken även i år. Har varit där och spelat på frukostkonserten två år förut. Är ju inte så tränad på klarinetten, men nu när kyrkkonserten gick så pass bra så bör det ju gå att spela fler gånger. Måste försöka hålla igång bättre hädanefter. Får se hur det går.

Over and out. Skriver mer vid senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja precis så är det verkligen :) Joo han är hemma nu och det är jätte skönt, har till och med kännts lite bättre på jobbet när han kommit hem!



Det verkar som du har det väldigt skönt hemma, ska du jobba något eller ska du bara vara ledig?

Postat av: Jonnee

Vill du vara med och tävla om en bloggdesign?



För att vara med, klicka dig in här: http://jonnee.blogg.se/2008/july/designutlottning.html#comment

2008-07-17 @ 11:35:24
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, alltid kan man fynda något. Brukar alltid köpa sockor. Hehe (: Hoppas du också får en trevlig helg! Kramis.



Ps: Sorry att jag är dålig på att svara på kommentarer. ):

2008-07-18 @ 17:35:13
URL: http://emmaforpresident.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja men så länge man känner sig tillfreds så är allt som det ska :) Skönt att få ha en sommar då man gör det man känner för..

2008-07-19 @ 21:13:42
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag gillar ju egentligen långt hår bäst. Trivs bäst i det. Är rödtott & fräkning från grund & botten, men har varit brunett under 3 år på gymnasiet. :) Hoppas du får en bra dag! Ledig från skolan nu va? Jobbar du?



Kramis!

2008-07-23 @ 09:05:49
URL: http://emmaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback