A walk to remember

Jag har sett kanske den bästa filmen någonsin, "A walk to remember". Så nu måste jag köpa DVD:n och visa Daniel.








Tänkte nu att jag skulle återuppliva bloggen litegrann. Vi skriver fortfarande på vår gemensamma, men jag tror att det blir mest sånt som händer i det vardagliga livet. Här tänkte jag slänga in egna reflektioner och tankar om jag har några. Ungefär som det här med filmen.

Det har hunnit bli ett nytt år nu, 2008. Tänk att vi snart har varit gifta i ett halvår. Tänk att vi i första hand hade tänkt gifta oss det här året, fast då kände vi att vi inte ville vänta så länge och så blev det som det blev. Det är otroligt vad livet kan vända och ge oss nya riktningar att gå. Förra året var ett omvälvande år, på flera sätt. Planerandet, branden, bröllopet, uppsättningen av huset och lägenhetsköpet. Jag är så glad för allt jag hittills har fått uppleva och gissar att det blir många, många fler fina tillfällen att spara i minnet.

Kommentarer
Postat av: Ina

Den filmen är då fruktansvärt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback