Veckostart

Ny vecka, nya föreläsningar. Idag började vår första "riktiga" kurs, Medicinsk kemi och cellbiologi. idag hade vi föreläsning om allmän kemi. Det är sånt jag vet att jag har kunnat, men som lyckats falla bort sen gymnasiet. Men jag hoppas att det kommer igen.

Imorrn är det studentsportardagen. Man kan tydligen fara på Iksu och prova på lite diverse grejer, men jag vet inte om jag har tid/ork/lust. Ska försöka baka och städa lite imorrn. Gå ut och gå en promenad och ta det lite lugnare. Fast jag borde verkligen komma igång med nån slags träning, speciellt med tanke på vilket yrkesval jag har inriktat mig på. Det kan ta ganska mycket på nacke och axlar om man inte har grundfysiken. Borde börja. Ska nog börja, men kanske inte än. Jaja, jag får se. Om jag får nåt ryck kanske det blir en sväng imorrn, annars blir det senare.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas att du ska trivas med utbildningen! Till hösten är det 17 år sedan jag började T1 på "käftis", men jag kommer precis ihåg hur det var!
Lycka till!

2008-02-04 @ 20:34:33
Postat av: Anna

Re Pernilla: Det känns som att jag ska kunna trivas, det verkar både intressant och roligt. :) Tack så mycket!

Postat av: Erika

Bilder kommer upp nu :)

Ja det gör det nog, så kul att ni fått börja på riktigt nu om man säger så!

2008-02-05 @ 09:08:38
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad duktig du är :) Min mormor brukar baka semlor så idag får vi iaf äta hembakade :)

Känns tandläkare-utbildningen kul? Hur många år läser man till det?

Ha en bra dag!

2008-02-05 @ 12:38:45
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback