Plugg och bak

Dagen har varit riktigt bra. Igår var jag helt slut på och kände mig totalt förstörd över kemin (vilket iochförsig inte har lagt sig riktigt än), men nu känns det lite bättre. Det har gått bra att räkna uppgifter, om än knepigt. Vi har hunnit vara på Maxi och handla och så har jag bakat chokladmuffins. Vi har lite ägg som vi måste göra nåt av innan de blir för gamla, så jag passade på att baka lite.

Nu ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske fika lite och slöa i soffan. Blir skönt. Får hitta på nåt vettigare att skriva till en annan gång. Det är så mycket som händer hela tiden just nu att det blir så mycket att ta in. Till helgen kommer i alla fall familjen och hälsar på. Kul!

Till sist tänkte jag bara påpeka hur härligt det är att ha någon som bryr sig om en hemma, någon som älskar en. Så alla ni som har någon, ta vara på det. Alla andra, hoppas att ni hittar någon att verkligen trivas med.

Kommentarer
Postat av: Erika

ja, men det är ju inte helt fel att ha det :) jag vet sjävl hur jobbigt det är ibland att skirva.. man orkar inte.

Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-13 @ 16:33:29
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: LitetBus

Det är ju sagolikt kul att baka! :D

2008-02-13 @ 18:21:45
URL: http://litetbus.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, härligt att höra :) Verkar som om många är nöjd med den kameran. Och ett bra pris tycker jag att det var! Visst suktar man efter en dyr system-digitalkamera men det får vänta :)

Kramis!

2008-02-13 @ 21:32:00
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback