Helg i sikte

Undrar hur många gånger jag har haft ordet "helg" i rubriken? Ett antal gånger, tycks jag minnas.

Det ska i alla fall bli hur skönt som helst med helg igen. Imorrn ska vi visst ha föreläsning på något av det svåraste när det gäller enzymer. Föreläsaren sa att det nästan var omöjligt att läsa in det själv, så det är väl bäst att man sitter där imorrn och fokuserar totalt på det han pratar om. Det är i alla fall en bra föreläsare, den bästa hittills. Han skriver i princip allt på tavlan, vilket gör att man hänger med bättre eftersom det inte går så fort. Fast det är ändå lite svårt att hänga med ibland, men man får försöka. Det är ju intressant *slår in det i skallen* men rätt mycket på en och samma gång.

Nästa vecka på måndag och tisdag så har vi inget schemalagt alls. Känns superskönt, men jag tror att jag ska försöka läsa på lite och städa upp lägenheten också. Kan behövas.

Vet knappt vad jag ska skriva mer. Det har väl inte hänt så mycket mer spännande, tror jag. Men det kanske kommer!

Kommentarer
Postat av: Erika

Helgen så här långt har varit bra, hoppas eran med varit det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback