Fettisdagen

Idag har jag hunnit vara ute och gå en sväng. Gick runt lite allmänt innan jag begav mig mot Ålidhem centrum och Ica. Handlade lite och gick sen hem med en kasse i vardera handen. Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket annat än att baka semlor. Har ganska precis fått färdigt alla bullarna, så nu är det bara fyllningen och grädden kvar, men jag tror att det får vänta lite. Det tog då en himla tid att baka ska jag säga, men gott blev det! Lägger upp en liten bild på de färdiga bullarna.



Jag har som sagt en halvledig dag idag. Jag tror att jag ska ta och gå ut en sväng igen och få lite frisk luft. Sen tänkte jag titta igenom lite kemi från igår och inför imorrn. Skönt att få lite koll på saker och ting. Jag fick förresten fyra par glasögonbågar i brevlådan idag. Hade beställt från favoptic.se för att prova för skojs skull. Håller på att vara lite less på mina glasögon, men jag vet inte vad jag ska byta till heller riktigt. Jag beställde hem dessa: Favara, Teramo svart/vit, Teramo vinröd/rosa och Viterbo. Känns som att ragordningen är så som jag skrev upp dem nu. Men jag vet inte om jag ska beställa något par. Dels så kostar det ju, och dels så vet jag inte vilka jag skulle vilja ha.

Hoppas alla har en bra dag! Nu ska jag ut i friska luften!

Kommentarer
Postat av: Erika

vad duktig du är så bakat själv, vi åker nog och köper våra :)

haha, ja det där med klippning är oftast inte så prioriterat hos mig i alla fall. men som du säger är det roligt med lite nytt, kul att du tyckte om det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback