Dålig bloggskrivare

Usch, vad jag är dålig på att skriva här känner jag. Det är så mycket som händer om dagarna och sen blir jag så trött att jag inte orkar dra upp allt igen. Men i sinom tid kanske. Hade i alla fall en föreläsning om enzymer idag och så har vi intervjuat lite människor om deras syn på tandläkare, ungefär. Lite flummigt, men det gick då fort och bra, så nu är jag hemma rätt så tidigt. Ska lägga mig på soffan och se Gilmore Girls om en stund. Fick sånt magknip efter att jag kom hem också, men jag tror att det håller på att ge sig nu. Skönt.

À bientôt!

Kommentarer
Postat av: Erika

ja, så är det nog kanske :)

det är verkligen jobbigt innan man tagit sig till tvättstugan men otroligt skönt när det är bortgjort :)

Postat av: Erika

Det hoppas verkligen jag också.
Vad skönt :) Jag har också varit trött heeela veckan, verkar aldrig som det vill ge med sig.

2008-02-21 @ 13:29:32
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Erika

det var nog ingen som hade ngt tips :). men jag tror det får bli en tidig kväll ikväll. nu ska jag städa undan lite och börja plugga..

2008-02-21 @ 15:05:54
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback