Ny design?

Känns som att det skulle behövas en liten uppfräschning här, men jag har inte orkat ta tag i det än. Vet att jag skulle kunna fixa nån slags design själv, men jag har ingen vidare fantasi eller ork att göra det. Jaja. Nån gång kanske.

Idag hade jag bara en föreläsning, sen gick jag hem och åt. Har läst lite, sett på tv och lagat mat sen dess. Borde läsa lite mer nu också. Rätt skönt med föreläsningar där man kan hänga med och där man förstår saker. Men jag antar att det beror på att man är lite mer inkörd på det man håller på att läsa nu.

Daniel river lite tapet i hallen. Vi flyttade en garderob som det inte var tapetserat med nya tapeter bakom, så det får vi göra nu. Sen ska vi snart tapetsera i köket, har beställt tapeter! Blir kul. Spännande. Undrar om vi kan hålla sams..? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback