Fotografens bilder

Kul att det är några som läser här i alla fall!

I helgen fick vi fotografens bilder från bröllopet. Underbara. Det är allt man kan säga. Nu blir det att skicka in till tidningen och göra tackkort och framkalla en massa bilder. Ska även göra en förstoring på nåt kort. Blir så kul! Tänkte lägga upp lite bilder på hemsidan så småningom också. Vi har ju även en blogg tillsammans (
blogg.annaochdaniel.se), men det har inte blivit skrivet så mycket på den än. Jag skriver mest här, men ska bli bättre på att skriva där. Sen så känns det lite dumt att hålla på och skriva på två olika bloggar, men ett tag till får det vara så. Vi får se.

Vi är ständigt på jakt efter en lägenhet i Umeå. Förstår inte att det ska vara så svårt. Jag jobbar på städet till den 10 oktober, sen måste jag ta ett rejält tag med matten. Det är lite knepigt faktiskt. Funderar på att boka bröllopsresa snart också, eftersom vi var i Lycksele i fredags och sökte pass. Känns skoj.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men hej! och grattis i efterskott =) Är allt bra med dig och er? utlandsresa låter härligt, var ska ni åka?

Postat av: Rebecca

oj så skönt att åka iväg nu när det är som mörkast. för jag antar att ni tänkt åka iväg snart?
Näe precis, eller till sommaren är jag klar. så det är ju ändå ett tag kvar men det lär väl bara swischa till så är det förbi. så du går i studieplaner?

2007-10-02 @ 15:00:06
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tandläkare är nog inte så dumt att läsa till. Förutom att man blir samhällets skräck :)

2007-10-03 @ 16:25:52
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback