Träff med prästen

Nästa vecka ska vi träffa prästen som ska viga oss. Det ska bli riktigt intressant att höra vad han har att säga. Det är samma präst som konfirmerade mig för fem år sedan. Jag träffade honom för några månader sen och han sa att jag blir den första av hans konfirmander som gifter sig. Inte så konstigt, eftersom jag är ute så pass tidigt. Hursomhelst så känns det kul och så otroligt bra.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Två dagar kvar och sen blir det sommarlov en liten stund. Det blir en del jobb, lite marknader, sol och bad och inte minst bröllop. Jag ljuger om jag säger att jag inte längtar. Jag längtar så!

Kommentarer
Postat av: madlin

Lite roligt alltid när de är ens gamla konfirmationspräst också! Hoppas mötet gått/går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback