Veckan flyter på

Har haft två tunga dagar på skolan nu. Är helt slut på. Har lite ont i huvudet och känner mig ovanligt trött, men annars så har jag tillfrisknat riktigt snabbt. Daniel åkte också på nåt, men har blivit bättre nu. Han är ju hemma på sportlov, så förhoppningsvis hinner han väl hitta på nåt kul innan han måste åka ner igen. Saknar honom lite bara.

Imorrn börjar jag senare, så jag ska försöka ta lite sovmorgon. Ska bli riktigt skönt. Mamma har ju varit här i två dagar och ska vara tills imorrn. Jag har fått skjuts till skolan varje dag, så det har varit bra. Speciellt när jag inte har känt mig helt okej.

Nu blir det nog att ta det lugnt. Känner att jag skulle behöva plugga in lite av alla föreläsningar vi har haft. Det börjar dra ihop sig till en dugga nu. Känns lite nervöst. Snart får vi veta tentaresultatet också hoppas jag. Hoppas att det gick bra bara.

Annars är allt bra och det flyter på. Återkommer med mer sen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det var rikgt skönt att komma ut :) Förstår att ni hade det lika skönt om vädret var det samma!

Haha, ja du får gör det. Allt är bra med oss, hoppas du känner dig helt 100% snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback