Dessa enzymer

Sitter och försöker lära mig ordet hypoxantin-guaninfosforibosyltransferas. Det är ett enzym och jag vet inte än vad det riktigt gör, men nånting gör det för annars hade jag inte varit tvungen att lära mig det. Over and out.

Ja, det är mycket just nu, men det är kul på samma gång. Man blir bara lite lätt less när föreläsningar inte ger så mycket utan man måste leta upp allt själv och läsa på engelska och hålla på. Som tur var så var det föreläsningen innan lunch idag och jag lunchade med ett bra gäng så det lyfte humöret lite och föreläsningen därefter var med den bra föreläsaren sen förut. Skönt.

En annan sak, varför ska det vara så svårt att öppna sig och lära känna nya människor? Jag tycker att det är jobbigt, ärligt talat. Tur att andra är lite öppnare och kan rulla igång ett samtal istället för en själv. Måste bara bli lite, lite duktigare på det här. Känns i alla fall som att det är många i klassen jag känner lite nu. Det känns också lite som att jag hamnar efter och i skymundan eftersom jag inte hänger med ut och så. Men i och för sig så känner jag att det inte behövs för min del. Nog om detta.

Måste nog trycka ner näsan i boken nu.

Kommentarer
Postat av: Erika

svar: ja det hade han verkligen :). jaa tiden går verkligen snabbt men kul är det!

Postat av: Erika

svar: det verkar som vi helt och hållet håller med varandra på denna punkt! :)

2008-03-12 @ 09:33:31
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Emma

Tack! Det känns så himla skoj :) Längtar redan till vi får börja flytta in :)

2008-03-12 @ 15:42:39
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback