Segt

Okej, ibland har jag lite tråkigt här. Ingen är hemma och jag sitter mest och surfar och ser på tv. Verkar vara Grammisgalan ikväll så jag kanske ser lite på det. Kan ju evetuellt sticka lite mer också så den blir klar snart.

Det känns spännande med utbildningen i alla fall. Men just nu vet jag inte vad mer jag ska säga om det. Jag vet egentligen ingenting än, har ingen aning om när/var/hur eller nåt. Hoppas att det kommer ett brev på posten snart så man får veta lite. Sen så försöker jag att inte bli nervös. Än.

Jag tror det blir sticking nu. När den är klar så ska jag lägga upp en bild!

Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Tack. :) ja det känns lite mysko att ht sträcker sig in i januari..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback