Musik

Så har man gått på ännu en av dagens fällor. En iPod. Ja, det vad var jag fick levererat till dörren idag. Jag blev så sugen på att ha en bättre mp3-spelare än min gamla med 128 MB så jag köpte en fin, röd iPod nano. Great! Får se hur lång tid det går innan man blir less på den.

Anyhow. Ännu en dag har gått och jag har inte gjort så mycket vettigt. Imorse var jag ute och gick i 45 minuter. Riktigt skönt. Ska försöka ta tag i det varje dag tror jag. Dessutom så är det kul att lära känna omgivningen lite.

Nu är det inte många dagar innan jag får veta om antagningsbeskedet. Jag är så spänd. Jag vet inte vad mer man kan säga om det. Det är ju bara att vänta och vänta. Man blir less på att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback