Lördag = godis

Vi har försökt ha lördagar som enda godisdag och det resulterar ju såklart i att man äter för mycket när man bara äter en gång i veckan. Men ikväll hann jag inte äta så mycket (efter att först ätit en semla tidigare och massa ananas) innan jag åt en super-sur (och då menar jag super-sur) klubba som Daniel inte ville ha just för att den var så sur. Min tunga är så gott som död. Blir inget mer godis för mig på minst en vecka.

Annars så har vi varit ute på promenad idag. Jag, Daniel och Maria gick till Carlshem och tillbaks (från Tomtebo alltså). Sen så var jag och Daniel på möbelaffärer och kikade. Först på Jysk och sen Mio. Mio är dyrt. Vi upptäckte det, men det är alltid kul att kolla runt lite. Nån gång i februari blir det nog en tripp till Ikea. Ska bli kul, om än bara för att åka och titta på allt.

Hoppas alla har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: A-E

Surisar är gott! Men tungan....aj aj aj
IKEA är kul!
Lycka Till med att bygga bo! Glöm inte att kolla på loppisar och dyl. Där kan du fynda möbler och annat till hemmet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback