Hemlagad pizza

Vi gjorde pizza till middag idag och den blev så god! Mmm. Om ungefär en halvtimme ska jag och Daniel titta på en tv-möbel som vi nog ska köpa. Vi hade sett en ute på Blocket för ett tag sedan, men den försvann och nu hittade Daniel en exakt likadan, så han ringde direkt! Hoppas att den är fin och så bra som den ser ut. Då har vi i alla fall en möbel till lägenheten. Sen så tänkte vi köpa en bäddsoffa på Jysk och då kan vi ju använda den som säng till att börja med. Ska nog ut på stan och kika i möbelaffärer imorrn. Ska bli kul. Jag längtar tills vi får flytta. Verkligen.

Idag kom ett paket från Adlibris också, så jag fick boken "A walk to remember" av Nicholas Sparks. Har ni inte sett filmen så se den! Och om ni är sugna på att läsa boken (på engelska för den finns visst inte på svenska) så kan jag rekommendera den också. Det är inte exakt samma story i boken som i filmen, men det övergripande verkar stämma överens. Filmen är underbar och boken verkar gå i samma riktning.

Jag har kommit ganska långt med min stickning också, det ska bli typ en klänning/tunika. Ska bli kul att se när den är klar. Förstår mig inte på det här med storlekar förresten, ibland är man M och sen är man plötsligt S och så blir det L tillslut. Varför går det inte att ha samma system på storlekar på alla kläder? Ja, nu gör det ju inte mig så mycket för jag ska inte köpa några kläder än på ett tag. Efter det här lägenhetsköpet blir vi ju lite ruinerade. Bäst att hålla igen och ta ut en bonus sen nån gång. :)

Det lär komma fler diskussions-inlägg framöver. Har några bra ämnen på lut.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack snälla för kommentaren. Det värmer verkligen att läsa det du skriver. Jag hoppas ni har en underbar helg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback