Tentaångest påbörjas

Jag blir alltid lika förvånad när jag hör klasskompisar diskutera om saker som de inte förstår och jag tänker "ska vi kunna det där OCKSÅ?". Det här måste betyda att jag inte har lagt ner särskilt mycket tid på att plugga och därför blir helgen en mycket spännande upplevelse. Jag sitter och försöker gå igenom saker nu och sen åker vi uppöver. Imorrn blir det hårdkörning hela långa dagen. Lördag bröllop och hemfärd hit ner igen. Sen blir söndag en pluggdag också. Måndag och tisdag ska jag nog sluta upp med några klasskompisar och plugga där. Man blir mer peppad då. Hoppas det funkar. Annars är jag körd på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är rikigt skönt att få var hemma, har varit en underbar dag idag! Jag skulle också behöva plugga, du är duktig! Lycka till på tentan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback