Nedräkning

Idag har jag 8 dagar kvar på jobbet och så är det 25 dagar kvar till bröllopet. Snacka om att det går fort. Vi har kanske boende på gång och så blir det nog att jag pluggar matte till hösten. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men det kan ju ge något på sikt.

Har i alla fall hittat massa roliga grejer från IKEA som vi kan ha i vårt nya hem. Möbler och sånt måste vi ju köpa nytt, eftersom vi inte har något av det sen förut. Det kommer bli så bra det här. Sen så tror jag att vi kanske tar en sista-minuten-resa sombröllopsresa när vi fått våra pass, eller att vi bokar något till oktober/november. Vi får se.

Det går bra på jobbet. Jobbar på en förskola och håller koll på ungarna. Ibland blir man avskräckt och ibland längtar man tills man har en (minst) egen. Just nu så känns det som att det inte blir på några år i alla fall. Någon slags utbildning borde jag i alla fall ha börjat på.

Nä, dags att planera lite mera!

Kommentarer
Postat av: madlin

Ja nu är de inte långt kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback