Allt och ingenting

Får halvt om halvt ångest över allt som hör till bröllopet. Det enda som känns bra och alltid kommer att kännas bra är att jag får gifta mig med Daniel och dela mitt liv med honom. Mycket mer än så kan man inte begära. Likafullt är det många saker som ska klaffa. Det gör de nog i sinom tid också.

Har fått feber också. Hoppas den är borta till imorrn, för då ska jag jobba igen. Sen ska jag lämna in tjänstgöringsrapporten och hoppas på en hel del pengar nästa månad.

Den stora frågan är fortfarande: Vad ska jag bli?
Alternativ:

  • Lärare (Bi/Ma/Eng)
  • Sjuksköterska
  • Tandläkare

Framtiden är ett oskrivet kapitel. Jag skulle bara vilja ha en liten ledtråd så jag kommer på rätt spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback