Snart blir det plugg

Snart ska jag cykla iväg till Medicinska biblioteket och plugga lite. Det är två veckor kvar till tentan nu! Två veckor kvar till sommarlov alltså, otroligt!

Ikväll åker Daniel upp till Slussfors, han ska ha lab-dag med kemikursen på Luspen imorrn. Så jag blir ensam i två nätter innan han kommer tillbaks på lördagkväll. Jag får se vad jag hittar på under tiden. Ska kanske passa på att städa och läsa och annat tråkigt.

Det är så kul med det nya huset också! Om ni inte varit inne och tittat än så gör det gärna:
slussforshuset.bilddagboken.se. Det är snart helt klart! Ska bli kul att se det när vi far upp i sommar sen.

Bäst att göra sig iordning nu. Vet inte hur länge jag orkar sitta, det beror på om jag hittar nån att plugga med. Får se.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaså? Men hon är inte klar med schemat för sommaren ännu så du kanske får höra något till veckan.

Tack för dina uppmuntrande ord :) Ibland hamnar man i svackor och ser allt som stora hinder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback