Klarade tentan!

Åh, så skönt!!! Det här behövdes verkligen. Nu känner jag att jag blev lite peppad på att verkligen försöka plugga på kursen vi läser nu. Gick till Medicinska biblioteket efter att vi fick tillbaks tentorna och satt och läste i 1 ½ h, sen gick jag ner på stan en sväng och åkte buss hem. Imorse var jag på stan och klippte mig också. Glömde ta en före-bild, men det kanske kommer upp en efter-bild. Det blev inte så stor förändring, mest bort med det nötta. Har inte klippt mig en februari förra året (!). Fast det blev lite toppat inför bröllopsfrisyren. Skönt att ha det gjort iaf.

Kom just på att jag kanske borde börja tänka på att boka tid hos tandläkaren så småningom också. Är det en gång per år eller vartannat år de brukar kalla en? Det kanske är bäst att jag börjar gå regelbundet här i Umeå också, när jag nu ändå läser till tandläkare. =)

Nu verkar förkylningen ha gett sig också. Första morgonen på länge som jag inte är tätt i näsan och halsen. Man uppskattar aldrig att få vara frisk mer än när man just har varit sjuk.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Starkt jobbat med tentan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback