bilddagboken.se

Har ju glömt att länka till vår bilddagbok: bergfors.bilddagboken.se. Vi föll för trycket och skaffade en. Kändes enklare än att lägga upp på vår gemensamma blogg. Så titta gärna in! Jag lär fortsätta att skriva här så glöm inte bort att läsa här också. =)

När vi var hemma sist så rensade jag i lite gamla grejer där. Hittade bland annat gammal hårmascara, nån som minns det? Haha, lite fränt var det allt. Det luktade precis som jag mindes det. Sen så hittade jag även några gamla armband i härligt grön och blå färg. Nostalgi, helt klart.

Kommentarer
Postat av: A-E

Din svärmor och jag går på samma datakurs. Sist satt vi bredvid varandra och jag tänkte att det var lika bra att ge mig tillkänna att jag genom dig har koll på hur deras husbygge går!

//A-E

Postat av: Erika

Ja sport är ju inte för alla, men det är tur att vi alla inte är lika :)..

Hoppas ni haft en bra helg..

2008-05-10 @ 22:05:44
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Maria

Alltså snacka om nostalgi med hårmascara. Bara när du nämde lukten så var det som att jag fick en flashback! Det var ju nåt speciellt med den... :) Fräkenvik ligger vid strömsund, mattaberget (alltså mot tärna)... vet inte hur många det finns ;) Där har mina föräldrar en liten stuga. Hur mysigt som helst.

2008-06-01 @ 00:33:08
URL: http://maryam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback