What!?

Google-reklamen i bloggen brukar ju vara kopplad till sånt man har skrivit i föregående inlägg. Jag tycks mig i alla fall ha sett det mönstret. Men nu i flera dagar så har det varit samma, eller liknande, reklam som den på bilden (klicka upp den till större format). Förstår bara inte vad jag har skrivit för att det ska vara just den reklamen. Nu gör det ju ingenting, jag blir bara så förbryllad. Försöker det säga mig nåt eller..? Haha, nä, knappast. Knepigt i alla fall.


Lite ovärt inlägg, men so be it. Imorrn åker vi hem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, det känns verkligen superkul. :) Ja, det är helt galet vad det skiljer i pris. "Fjäll-hus" har ju, precis som du säger, också börjat skjuta i priserna. Helt klart väldigt populärt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback