Umeå

Nu är vi tillbaks i Umeå. På tisdag är det två veckor tills vi får flytta in i lägenheten, så nu måste vi börja tänka på möblemanget som ska inköpas. En säng, ett bord och stolar känns som det viktigaste just nu. Jag tror vi ska ut och kika på lite möbelaffärer idag. Blir spännande.


Läste Erikas inlägg idag och måste säga att jag håller med i mångt och mycket. Jag ska försöka börja skriva lite mer uttömmande inlägg själv så småningom. När jag har något att komma med, vill säga. Jag hade ju som sagt tänkt starta upp den här lilla bloggen igen.

På torsdag eller fredag får jag reda på om jag har tagit mig in på utbildningen eller inte. Håller tummarna.

Jag upptäckte förresten att filmen jag skrev om i förra inlägget var baserad på en bok av Nicholas Sparks. Jag beställde den. Obsessed? Indeed. Men jag tyckte den var så bra. Se den om ni inte har sett den och skyll på mig om ni tyckte den var dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback