Snart gäller det

Först och främst, tack för kommentarerna till det förra inlägget. Läs och kommentera gärna mer!

Nu sitter jag hemma och ska snart börja packa in saker till lägenheten i bilen. Blir mycket. Har suttit och läst papper från universitetet och på måndag kl. 11.00 är det upprop. Otroligt nervöst. Men det ska bli kul att börja plugga och det verkar vara intressanta kurser vi kommer att läsa nu från början. Det första är en introduktionskurs, så det bör ju vara lite mjukstart. Men som det verkar på schemat så är det fullbokat ganska mycket hela tiden.

Blir spännande det här. Känner mig lite skeptisk över nollning/inspark. Vad tänker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Erika

måste hålla med dig, jag har också varit rätt så skeptisk över nollning/inspark. dock vet jag ju inte vad det egentligen handlar om men det verkar bara handla om en sak och det är jag väl inte så impad på! men du ska nog se att allt kommer att gå jätte bra för dig. så spännande att det snart drar igång :)

Postat av: A-E

Nollningen kan vara bra för det är meningen att du ska lära känna dina kurskamrater. Men jag förstår och känner igen din skepsis. Min nollning när jag började plugga var jag med i men bara i början. Sedan gick det överstyr. Vi skulle gå omkring med plakat runt halsen, i flera veckor. Gå runt på stan i lag och samla saker. Så jag struntade helt i det och det gick bra det med. Kolla vad de hittar på med er och välj det som verkar kul. Lycka till!

2008-01-19 @ 13:46:28
Postat av: Erika

Ja det vet du nog, det är nog många som vet det nu och det är ju hur skoj som helst :) Hoppas det går bra med flytten nu..

2008-01-20 @ 12:41:18
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Anna

På våren här är det ingen nollning, och jag är lika glad =)

2008-01-26 @ 23:15:14
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: LitetBus

Jag är också väldigt skeptisk över nollningen. Fast sånt är ju skoj om det är "snälla" saker där det enbart går ut på att lära känna varann och inget annat bråkigt :D

2008-01-27 @ 13:02:20
URL: http://litetbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback