Att göra-lista

Hittade en gammal lista som jag skrev våren 2005 tror jag, alltså innan vi blev tillsammans. Är nog lite av en listoman. Där stod i alla fall lite framtidsplaner, varav några jag faktiskt har uppfyllt och några är lite på längre sikt. Kul att hitta såhär i efterhand. Skrev dit lite kommentarer nu för skojs skull.

Jag ska
[ ] resa till Frankrike

[ ] resa till Storbritannien/USA/Australien/vartsomhelst egentligen
[x] fundera över vad jag ska bli har funderat way too much under åren

[x] FYLLA 18 OCH BLI MYNDIG 15/9 -05

[x] gå på bal med Daniel 2/6 -06
[ ] läsa Sagan om Ringen

[x] TA KÖRKORTET 17/11 -05

[ ] bli jättebra på gitarr och piano

[ ] bli bättre på franska

[x] inte analysera sönder allt jag stöter på inte precis allt i alla fall

[x] läsa mer böcker läser, köper, läser, det går aldrig att bli klar på denna punkt

[x] lära mig att uppskatta motgångar de för ofta något bra med sig

[ ] fotografera mer

[ ] lära mig spanska

[ ] skriva en bok

[ ] göra en Europa-resa

[ ] skriva låtar

[ ] utbilda mig

[x] se bra filmer det kan man ju alltid göra

[x] jobba har jobbat, sommarjobbat och väntar väl på ett "riktigt" jobb så småningom

[x] skaffa fadderbarn med Daniel ht -06, från Haiti

[ ] tågluffa i Europa

[ ] läsa Bibeln

[x] förlova mig med Daniel 11/11 -06

[x] gifta mig med Daniel 11/8 -07
[ ] få barn

Fler som har en att göra-lista?


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack snälla. Det är väldigt peppande att läsa dina kommentarer också, då vill man fortsätta skriva :). Kul att höra att vi tänker rätt så lika, självklart hamnar man i en annan sits när man ska studera på universitet men som du säger går det alltid att ta uppehåll ;).
Självklart måste vi det! När får ni flytta in?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback