Tisdag

Idag är en så kallad pluggdag. Problemet är bara att jag inte vill plugga. Eller jag vill, men jag har inte gnistan. Det är så konstigt hur man tappar lusten till allt ibland. Fast jag skulle nog kunna baka nåt eller kanske till och med städa upp lite här. Men så ser jag kursboken ligga där och stirra på mig. Då blir man inte sugen på varken eller. Sen så kommer ju den ständiga frågan; har jag valt rätt? Jag säger ja, så länge, så kanske jag slipper fundera på det.

Jag var i alla fall ute och gick en liten sväng just, det är toppenfint väder här nere. Otroligt nog. Tror faktiskt att det är minusgrader också. Det skulle vara skönt att åka hem och fara upp på fjället eller nåt liknande och bara sitta och sola och ta det lugnt. Man kan ju drömma i alla fall.

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack snälla!
Jag hoppas det känns bättre med pluggningen snart. Förstår verkligen hur du känner, håller tummarna för dig!

Postat av: Rebecca

Tack tack! Hur går det med pluggningen? är det mycke läsning och tentor?

2008-02-27 @ 16:52:12
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

aha! men tandläkare, då läser ni farmakologi eller?

2008-02-27 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback