Föreläsningsfri dag

Är "ledig" idag. Men jag ska försöka läsa på lite från föregående föreläsningar. Igår hade vi första mikroskoperingsträffen. Det var faktiskt riktigt kul. Titta på olika vävnader och celler. Vi ska lära oss att utifrån preparat kunna säga vilken vävnad vi ser. Lite knepigt, men jag tror att det kommer att gå.

Var lite snuvig och hostig när jag steg upp imorse, men jag tror att det mest var som jag brukar ha på morgonen för nu verkar det ha gått över. Skönt. Ska väl försöka ta mig ut på promenad sen också. Härligt att vara uppe såhär tidigt dessutom!

Kommentarer
Postat av: A-E

Hej!
Hoppas läsningen går bra. Ser att du oxå är uppe tidigt. Fast jag skulle gärna vilja sova längre men kunde inte!
Ha en bra dag.
Kram Anna-Erika

Postat av: Erika

Så bra :) Det hade verkligen varit ett drömyrke!

2008-04-24 @ 14:52:43
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Erika

Tack snälla :)

Ska bli roligt att se en före och efter bild. Hoppas du blir nöjd :)

2008-04-27 @ 15:12:56
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback