My life so far

Hittills har jag:

  • Träffat världens bästa kille
  • Förlovat mig med honom
  • Gift mig med honom
  • Flyttat ihop med honom

I den närmaste framtiden ska jag/vi:

  • Boka bröllopsresa
  • Skaffa pass
  • Åka på bröllopsresa
  • Ta mig in på en utbildning
  • Hitta jobb till Daniel
  • Skaffa lägenhet
  • Flytta in i lägenheten
  • Påbörja utbildning

Just nu känns mycket som ett enda virrvarr. För tillfället pluggar jag matte på heltid, plus att jag har 75 % städning nere på skolan. Helt galet, men det blir pengar och pengar är alltid välkommet. Speciellt när man som vi har hittat en fin lägenhet som vi ska försöka få. Det känns jättespännande! Jag har sökt till tandläkarutbildningen också, men jag känner fortfarande att jag inte vet vad jag vill överhuvudtaget.

En IKEA-resa blir det också förhoppningsvis före vi flyttar in i lägenheten. Har ju två presentkort att bränna där och så kan man ju investera lite av egna pengar. Jag gissar att det kommer gå en hel del. Vi försöker leta billigare alternativ på Blocket också.

Nästa helg blir det Umeå och en sväng förbi Lycksele för att skaffa pass. Har aldrig någonsin i mitt liv ägt ett pass, så det blir lite tufft. Jag hoppas att mitt nya körkort kommer snart också. Skickade in det förra veckan så det borde vara på väg. Vill ha, vill ha!

Det känns även som att en beställning från Ellos eller H&M skulle vara smart. Tror dock inte att ekonomin tillåter det just nu. När lönen för denna månad kommer så kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback