Beställt papper

Idag har jag beställt lite papper, bara för att se hur de ser ut och så. Sen så beställde jag en akrylkloss till stämpeln för det behövdes tydligen. Hoppas den kommer nästa vecka så vi får fixa med korten. Ska bli så kul! Sen så beställde jag en skärmaskin som kommer att bli superbra att ha när vi ska skära till korten från pappersarken. Bazzill-papperet med linnestruktur var faktiskt riktigt bra. Det var bara struktur på ena sidan, men det var egentligen bara smart. Då blir det utsida och den släta sidan blir insida. Märks det att jag gillar det här?

En annan grej som verkar kul är scrapbooking. Undrar just om jag skulle försöka mig på det när allt bröllops-relaterat har lugnat ner sig. Det är nästan så att jag tror det. Fast det blir en senare fråga. Nu ska jag läsa engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback