Grubblerier

Jag förstår inte varför man ska måsta fundera och grubbla över så mycket hela tiden. Det är alltför ofta jag känner att jag gör bort mig mer eller mindre. Jag vet att det inte är något farligt, men likafullt blir det ett störningsmoment, en irritation som hänger sig kvar. Det är svårt att bryta såna mönster. Jag måste försöka mer än vad jag gör.

På fredag ska jag jobba 6.00-13.30. Kommer att blir ganska segt på morgonen, men förhoppningsvis blir det inte så jobbigt. Sen ska jag jobba hela helgen och måndagen som följer. Efter det är jag nog ledig ett tag igen.

Har en massa som ska göras nu framöver, måste skriva upp en lista på allt. Engelskan är i alla fall klar. Känns bra det. Vet inte om sista delen blir godkänd, men det är nästan så att jag utgår från det.


Kommentarer
Postat av: Hosanna

Hej...och ursäkta. Jag har läst din förfrågan men blandat ihop dig med "tisdags" som frågat samma sak och sedan köpt av mig. Självklart säljer jag till de som vill köpa och gör även på beställning (om man är tydlig med vad man vill ha). Du kan kontakta mig på [email protected] så kan vi pratas vid lite mer privat... och angående yrkesval så är nog tandläkare det som genererar mest pengar, mest fritid och minst djupa kontakter med andra människor. Är själv uska/skötare i botten och sedan förskollärare. Ruskigt slitiga jobb rent känslomässigt men ger också många glada stunder. Tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback